Zlatná - Vrbov

asfalt,štrk,poľná cesta

plne značená

rekrea

Popis: Keďže ide o cyklotrasu, celú úsek je vyznačený cyklistickými značkami a smerovkami. Táto cyklotrasa bola vyznačená na jar roku 2012. Spája rybník Zlatná, mesto Kežmarok a obec Vrbov. Začína pri spomínanom rybníku Zlatná za Kežmarkom a pokračuje okolo ranču Čajka. Pri hájovni sa zatáča smerom doľava nad záhradkársku oblasť a pokračuje šotolinovou cestou okolo kompostárne po pravej strane, neskôr okolo kamenolomu po strane ľavej. Tu sa už dostávame na sídlisko Sever, kde trasa pokračuje po miestnej komunikácii. Prvou odbočkou bočíme doprava a prechádzame mostom nad potokom Ľubica, druhou odbočkou bočíme doľava a po ulici Nižná brána sa dostávame k benzínke. Tu trasa pokračuje po Garbiarskej ulici, okolo nákupného centra, neskôr po Záhradnej a Nábrežnej ulici, kde sa trasa stáča doľava smerom na ulicu Vyšný mlyn a Krvavé pole. Ďalej trasa pokračuje po ulici Mučeníkov, Tatranskej ulici smerom na sídlisko Juh, po Južnej ulici až po ulicu Obrancov mieru. Tu sa trasa napája na poľnú cestu smerom k lesíku, resp. smerom k Žakovskému a Kežmarskému rybníku. Po miernom stúpaní trasa tesne obchádza lesík po jeho ľavej strane. Po niekoľkých stovák metrov sa nám naskytne krásny výhľad na Vysoké Tatry, Nízke Tatry a Levočské vrchy. Odtiaľ trasa pokračuje cez Ostrú skalu až do centra Vrbova.